Γίνε μέλος – εθελοντής του Support Team στο 6ο Διεθνές Κύπελλο Χορού 6th Kalamata Dance Cup 2024

Dance Challenge Kalamata

Γίνε μέλος του Support Team!!! 16-17 Νοεμβρίου 2024 Διεθνές Φεστιβάλ Διαγωνισμών χορού, ‘Τέντα’ Καλαμάτας
Θέλεις να είσαι μέρος της όμορφης παρέας του Διεθνούς χοροαθλητικού Event KDC στην Καλαμάτα στις 16-17/11/ 2024?
Μια μεγάλη διοργάνωση όπως το Διεθνές 6th Kalamata Dance Cup, απαιτεί πολύωρη προετοιμασία και μέριμνα προκειμένου όλα να πάνε τέλεια όπως κάθε χρόνο!
Για την άρτια και ομαλή διεξαγωγή του Grand Dance Event είναι απαραίτητη η εθελοντική συμμετοχή ανθρώπων που αγαπούν τις εκδηλώσεις, τον χορό & το αθλητικό πνεύμα!
Χρειαζόμαστε, επομένως, εθελοντές με υπευθυνότητα και όρεξη για να συνεισφέρουν στο έργο του Φεστιβάλ.
Εάν έχεις ομαδικό πνεύμα, οργανωτικές δεξιότητες και ενδιαφέρεσαι να δεις την διοργάνωση ενός διεθνούς χορευτικού φεστιβάλ εκ των έσω, είσαι ο άνθρωπός μας!
Σε όλους τους εθελοντές θα απονεμηθούν βεβαιώσεις συμμετοχής τους στη Διεθνή διοργάνωση για το βιογραφικό τους και T-Shirts αναμνηστικά.
Να θυμάσαι πως το να είσαι εθελοντής, γίνεσαι χρήσιμος στην κοινωνία και αποκτάς μια τεράστια εμπειρία που θα σου χρειαστεί για τα επόμενα χρόνια της ζωής σου.
Θα υπάρξει συνάντηση για τεχνική ενημέρωση.
Λιγότερο από 1 μήνας έμεινε!
 
Μην αργείς! ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ 
+306932426008
 kalamatadancecup2019@gmail.com
Να θυμάσαι πως το να είσαι εθελοντής, γίνεσαι χρήσιμος στην κοινωνία και αποκτάς μια τεράστια εμπειρία που θα σου χρειαστεί για τα επόμενα χρόνια της ζωής σου.
 
Θα υπάρξει συνάντηση για τεχνική ενημέρωση.
xr:d:DAFylAlTvbM:134,j:6974244835775591793,t:24030610

ΠΟΣΤΑ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ:

  1. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ LAPTOP
    Χειρίζεται το υλικό (φωτογραφίες, powerpoint) που προβάλλεται στην LED WALL σε κάθε φάση της διοργάνωσης.
  2. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ – ΕΙΣΟΔΟΥ ΑΘΛΗΤΩΝ. Με εκτυπωμένες τις λίστες συμμετεχόντων, υποδέχεται καθ ‘ όλη την διάρκεια του διαγωνισμού τους αθλητές, τους σημειώνει με μαρκαδόρο, τους δίνει το νούμερό τους, λαμβάνει το ποσό συμμετοχής τους και τους φοράει το ειδικό βραχιολάκι διαγωνιζόμενων. Στο τέλος, κάνει αναφορά στην Οργανωτική Επιτροπή. 
  3. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ – ΕΙΣΟΔΟΥ ΘΕΑΤΩΝ. Δίνει εισιτήριο θεατών λαμβάνει το αντίτιμο και βάζει βραχιολάκι. Στο τέλος κάνει report στην Οργανωτική Επιτροπή. 
  4. GUEST ATTENDANT
    Υπεύθυνος Υποδοχής & Φιλοξενίας των ξένων προσκεκλημένων, των Κριτών του Διαγωνισμού και όλων των καλεσμένων που διαμένουν στην πόλη και δεν έχουν αυτοκίνητο.
  5. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΞΕΝΑΓΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
    Αναλαμβάνει την οργάνωση μιας μικρής βόλτας ή ποδηλατοβόλτας στην Πόλη, άτομα που θα συμμετέχουν, ώρα έναρξης, αφετηρία κλπ.
  6. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΩΝ – ΕΠΙΣΗΜΩΝ
    Αναλαμβάνει από την αρχή τις κρατήσεις τραπεζιών και τις θέσεις ονομαστικά και ανά φορέα. Ετοιμάζει καρτελάκια στα τραπέζια. Τοποθετεί τον κόσμο στις θέσεις τους. Αναλαμβάνει να συνοδέψει τους επισήμους στα τραπέζια. Δεν επιτρέπει να περάσουν άλλοι.
  7. SECURITY ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΣΟΔΟΥ
    Αναλαμβάνει τον έλεγχο της εισόδου με το ειδικό βραχιόλι εισόδου.
  8. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΩΝ. Επικοινωνεί με τους group leaders για την παράδοση των νούμερων των αθλητών που διαγωνίζονται. Αναλαμβάνει να επικοινωνεί με τους αθλητές αν χρειαστούν κάτι. Ελέγχει την καθαριότητα, νερά κλπ στα αποδυτήρια των αθλητών. Είναι υπεύθυνος για την τοποθέτηση του προγράμματος  έξω από τις πόρτες των αποδυτηρίων.
  9. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ – ΣΤΗΣΙΜΟ ΓΗΠΕΔΟΥ – ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ BANNER
    Αναλαμβάνει την οργάνωση του στησίματος του χώρου της εκδήλωσης και όλες τις επικοινωνίες με τους ανάλογους ανθρώπους.
  10. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΡΙΤΩΝ ΑΓΩΝΑ
    Σε συνεργασία με τους Chairmans – Supervisors του Αγώνα είναι κοντά στους Κριτές του Αγώνα αν χρειαστούν κάτι.
  11. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΧΟΡΗΓΙΩΝ.  Αναλαμβάνει όλες τις διαδικασίες που αφορούν τους Χορηγούς για να διαφημιστούν στη διοργάνωση. Αναλαμβάνει να βρει χορηγούς, να δώσει τις προτάσεις μας με συμφωνητικά, να προσκομίσει λογότυπά τους, να ετοιμάσει την διαφήμιση τους.
  12. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. (2-3 θέσεις) Αναλαμβάνει να παίρνει συνεντεύξεις επαγγελματικού τύπου από διάφορους ιδιαίτερους προσκεκλημένους χοροαθλητισμού τις ημέρες της διεξαγωγής.  Απαραίτητα προσόντα δημοσιογραφίας και διαφήμισης. Είναι υπεύθυνος να συλλέγει υλικό απολογισμού (βίντεο, φωτογραφίες) για τους φορείς υποστήριξης. Αναλαμβάνει επιπλέον να αποθανατίζει στιγμές φωτογραφίες και βίντεο με καλή ανάλυση, από την προετοιμασία των αθλητών και backstage με παράδοση του υλικού στην Οργανωτική Επιτροπή, στο τέλος της διοργάνωσης.
  13. ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ. Αναλαμβάνει να επικοινωνήσει με όλους τους προμηθευτές νωρίτερα και να κανονίσει να παραλάβει τα διάφορα είδη προμηθειών, τροφοδοσίας, διακόσμησης κλπ. Αναλαμβάνει την τοποθέτησή τους στον κατάλληλο χώρο και έχει τον έλεγχο αυτών.
  14. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΥΛΙΚΟΥ, ΕΠΑΙΝΩΝ, ΔΩΡΩΝ, ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΩΝ, ΤΙΜΗΤΙΚΩΝ ΠΛΑΚΕΤΩΝ, ΑΝΘΟΔΕΣΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ. Αναλαμβάνει από νωρίς τις επικοινωνίες για τη συγκέντρωση του υλικού, την ετοιμασία του και την παράδοσή του. Πρόκειται για το υλικό που θα δίδεται στους συμμετέχοντες και Κριτές του Αγώνα(Φάκελος ή τσάντα – starter pack) με διάφορα φυλλάδια, χάρτη πόλης κλπ, καθώς και τσαντάκια που διανέμονται στους Κριτές ως δώρα κατά την Τελετή παρουσίασής τους, την απονομή των ανθοδεσμών σε κάποιους φορείς , αφού πρώτα συγκεντρώσει και παραλάβει το υλικό. Έρχεται σε συνεννόηση με τους διοργανωτές για το που, τί και πότε πρέπει να απονείμει.
  15. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ. Αναλαμβάνει το project της μικρής έκθεσης κερασμάτων Τοπικών παραδοσιακών προϊόντων είτε στον εξωτερικό περιβάλλοντα χώρο είτε εντός του γηπέδου. Από την συμφωνία μέχρι το στήσιμο και τον έλεγχο της διαδικασίας.
  16. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ – ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ. Αναλαμβάνει από την αρχή τις κρατήσεις και τις επικοινωνίες για τις μεταφορές (δρομολόγια λεωφορείων, λίστα ατόμων κλπ) και τα ξενοδοχεία και τύπο δωματίων. Είναι υπεύθυνος και για την υποδοχή των συμμετεχόντων, τις συνεννοήσεις με τους οδηγούς για την μεταφορά τους από και προς το γήπεδο και επιστροφή στο ξενοδοχείο τους.
  17. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ SOCIAL MEDIA KAI LIVE ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΝ. Αναλαμβάνει να κάνει δημοσιεύσεις και Live μεταδώσεις από τα Social Media της Διοργάνωσης κατά τη διάρκεια των 2 ημερών της διεξαγωγής του φεστιβάλ με σχετικό υλικό λεζάντων από τη διοργάνωση.
  18. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ OUTDOOR. Αναλαμβάνει την αφισοκόλληση των αφισών όπου του συσταθεί και την παράδοση φυλλαδίων.
  19. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ. Αναλαμβάνει να κρατήσει βίντεο και φωτογραφικό υλικό κατόπιν οδηγιών για τον απολογισμό της διοργάνωσης, εντυπώσεις, φιλοξενία, όπου θα παραδώσει αμέσως μετά τη λήξη της εκδήλωσης και θα συγκεντρώσει φάκελο απολογισμού. Θα συγκεντρώσει αποτελέσματα ανά κατηγορία, θα ετοιμάσει Δελτίο Τύπου απολογισμού κλπ. Πρέπει να διαθέτει καλή κάμερα και εμπειρία στις λήψεις.
  20. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΕΛΕΤΗΣ GALA
    Αναλαμβάνει την επιμέλεια τον συντονισμό και το σκηνοθετικό κομμάτι των παραστάσεων στην Τελετή Gala. Είναι υπεύθυνος για όλα όσα θα διαδραματιστούν στην Τελετή Gala. Σε συνεννόηση με την Οργανωτική Επιτροπή, στήνει και επιμελείται όλη την διαδικασία και έρχεται σε συνεννόηση με leaders για το πότε εμφανίζονται..
  21. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΠΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΘΛΩΝ. Συντονίζει την σύντομη διαδικασία των απονομών, που γίνονται στο τέλος κάθε part του διαγωνισμού, χωρίς καθυστερήσεις. Απονείμει μετάλλια και κύπελλα στα βάθρα, αφού τα έχει προετοιμάσει, είναι σε στενή επικοινωνία με τους διοργανωτές, ενημερώνει ότι μπορούν να βγάζουν μετά φωτογραφίες από πίσω για την αποφυγή καθυστερήσεων.

Αν αγαπάς τις πολιτιστικές – αθλητικές δράσεις, αν αγαπάς το χορό, τη μουσική, τις παραστατικές τέχνες, έλα να συμμετέχεις εθελοντικά αλλά ενεργά στο μεγάλο Φεστιβάλ του 5ου Διεθνούς Διαγωνισμού Χορού στη Καλαμάτα και να έχεις μια βιωματική εμπειρία με όμορφες στιγμές!

Στείλε μας τα στοιχεία σου με τηλέφωνο επικοινωνίας και τη θέση που σε ενδιαφέρει στο kalamatadancecup2019@gmail.com  ή μέσω messenger στην σελίδα μας στο Facebook “Kalamata Dance Cup“!

+306932426008
TOP